.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودداري برخي مراكز درماني بابل از پذيرش بيماران ايدزي

مديرعامل درمانگاه فرهنگيان بابل گفت: به دليل ترس از ايدز بعضي از مراكز درماني بابل، از پذيرش بيماران مبتلا به ايدز خودداري مي‌كنند.


به گزارش شمال نیوز ،رشيد كردي‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بابل افزود: برخي از درمانگاه‌هاي شهرستان بابل به دليل نداشتن اطلاعات دقيق و كافي نسبت به اين بيماري، عملاً از پذيرش بيماران ايدزي خودداري مي‌كنند.
وي اظهار داشت: عدم پذيرش اينگونه بيماران سبب شده تا مبتلايان به ايدز هنگام مراجعه به پزشك، اطلاعات كامل از بيماري خود را در اختيار پزشكان قرار ندهند.
كردي با اشاره به اينكه آگاه بودن پزشك از بيماري كه مبتلا به ايدز است ضروري است، تصريح كرد: در اختيار قرار ندادن اين اطلاعات عواقب بدي را براي مردم و بيمار به همراه خواهد داشت.
مديرعامل درمانگاه فرهنگيان بابل با اشاره به راه‌هاي انتقال بيماري ايدز اظهار داشت: با رعايت نكات بهداشتي توسط افراد و حتي مراكز درماني، انتقال اين بيماري به صفر خواهد رسيد بنابراين از مسئولان بهداشتي شهرستان بابل مي‌خواهم با حساسيت بيشتري اين افراد را ويزيت كنند و از بروز رفتار غير‌پزشكي در برخورد با اين افراد خودداري كنند.
كردي با اشاره به اينكه بيماران مبتلا به ايدز نيز حق زندگي دارند، گفت: بايد فرهنگ برخورد با اين بيماران كه شايد خودشان نيز در مبتلا شدن به اين بيماري نقشي نداشته‌اند، تبيين شود.
وي اظهار داشت: مسئولان دانشگاه علوم پزشكي بايد با برپايي كلاس‌هاي مختص، نسبت به بازنگري رفتار مسئولان مراكز درماني، آن‌ها را از برخورد غيرحرفه‌اي با اين بيماران هوشيار كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.